mandamiinach

Alla inlägg under juli 2012

Av Amanda och Nelly - 31 juli 2012 00:01

Hej! Jag är ledsen att jag inte har bloggat något dom senaste dagarna och det är för att jag har haft mycket att göra! Jag hoppas att jag får fortsätta blogga med amanda för det är bara sååå kul!! Tycker ni att jag ska få fortsätta blogga?? säg vad ni värkligen tycker!!

Av Amanda och Nelly - 30 juli 2012 14:54

Hejhej! Nu är det så att jag Amanda hemma hos oss är det nu så att dom har råkat stänga av internet så jag kan bara blogga från mobilen i ungefär tio dagar och nu ska jag verkligen försöka skriva ett kapitel av en sommarförälskelse hehe :) puss och hej då alla läsare ska försöka att skriva ett inlägg då i då! :)

Av Amanda och Nelly - 29 juli 2012 18:12

Hejhej!

Har sett att Nelly varit seg på att blogga och jag blir lite irreterad på henne. För det faktiskt så att jag också har ett liv och jag inte vill blogga precis hela tiden. För igår var jag på Party och Poolparty. Om hon inte gör ett inlägg inom TRE dagar så slutar jag blogga med henne eller vad tycker ni? Är det bra eller dåligt att hon slutar blogga med mig?

Kolla på den häär bilden den är så gullig!   

  Aww! Gud vad gulliga! :)

Av Amanda och Nelly - 28 juli 2012 17:13

Hejhej!

Amanda här! Idag ska jag på poolparty OCH ett party. Hehe ... måste sticka! Hej DÅ!

Av Amanda och Nelly - 28 juli 2012 16:19

Hejhej!

Nu är det så att jag Amanda, funderar på att byta till blogg.se, funderar bara, alltså så gör jag det inte (än iaf). Men skriv i kommentarerna vad ni tycker :)

 

Av Amanda och Nelly - 25 juli 2012 12:24

Hejhej!Nu är det så att jag ska till Riga. Och ska dit idag sen ska jag vara där i två och en halv dagar. Nu ska vi kliva på bussen och jag kan kanske kan slänga in ett inlägg några gånger. Hej då Sverige! :(

Av Amanda och Nelly - 24 juli 2012 21:15

Hejhej!

Vet att det har varit pissdålig uppdatering. Och jag har faktiskt ingen bra förklaring varför jag inte har bloggat.

Och ni som inte gillar headern (designen, topbilden) ta det LUGNT! Den är bara tillfällig. Jag hade bara inga ideer.

 

Den här headern har Nelly gjort! Fin eller hur!?

Av Amanda och Nelly - 22 juli 2012 18:07

Hejhej!

Har gjort en header till en tjej på msp som heter VendelaLove.

Här kommer headern jag har gjort:

 

Hiss eller Diss?  Applåder tack! 

Presentation


Hejhej!
Jag är en tjej på 10 år och älskar att blogga. Jag skriver noveller och bloggar om min vardag. 😍

Omröstning

tycker ni att den här bloggen är bra??!!
 Nej, den är dålig!!!
 Nja, den är inte bra och inte dålig!!
 Ja, den är super bra!!
 den är så bra att jag vill vara med i den!!

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Länkar

Arkiv

Chattruta

Hur mycket är klocksn?

Fråga mig nåt! :)


Ovido - Quiz & Flashcards