mandamiinach

Alla inlägg under juli 2012

Av Amanda och Nelly - 18 juli 2012 22:56

Hejhej! Amanda här! Jag bloggar från mobilen och det är ganska svårt men det ska nog fungera. Jag ville bara berätta att jag kommer vara i Stockholm hela dagen imorgon och det är Nelly som kommer blogga då. Men kanske hinner slänga ihop något innan och/eller efter. Kanske hinner med ett slarvinlägg som det här. Ville bara att ni skulle veta men. God natt Puss Puss!

Av Amanda och Nelly - 18 juli 2012 22:41

Lite väl mycket strössel va??!!!!    AV: nelly

Av Amanda och Nelly - 18 juli 2012 22:08

Hejhej!

Gjorde ännu en Redigering men denna gång gjorde jag en mun! Här kommer den:

  Så ... VAd tycks?

Av Amanda och Nelly - 18 juli 2012 21:35

Ok, jag erkänner. Det var inte jag som hade gjort ögat! Jag hade tagit det direkt från google och inte gjort något!! im sorry!!

Av Amanda och Nelly - 18 juli 2012 18:57

det här är mitt öga, som jag hr gjort!! Heeeelt själv... absolut ingen hjälp... av någon!!  så, vilket öga tycker ni är snyggast, Amandas eller mitt (Nellys).

Vi vill bara veta!! :) 

Av Amanda och Nelly - 18 juli 2012 18:09

Hejhej!

Har redigerat en bild i Pixlr.com och den blev såhär:

  Så ... Vad tycks?

Av Amanda och Nelly - 18 juli 2012 16:56

Hej! Jag är ny och ska blogga med Amanda!! Jag heter Nelly och jag är tio år, jag ska bli elva! Jag är kompis med amanda fast jag bor inte i samma stad som henne!! jag flyttade när jag gick i förskoleklass och nu går jag i fyran! (Jag ska börga i feman efter sommarlovet)

Av Amanda och Nelly - 18 juli 2012 16:55

Hejhej!

Amanda här. Jag ska bara berätta att en av mina bästisar (Nelly) ska börja blogga med mig här på bloggen.

Såhär ser hon ut på msp:

 Det var hon

Presentation


Hejhej!
Jag är en tjej på 10 år och älskar att blogga. Jag skriver noveller och bloggar om min vardag. 😍

Omröstning

tycker ni att den här bloggen är bra??!!
 Nej, den är dålig!!!
 Nja, den är inte bra och inte dålig!!
 Ja, den är super bra!!
 den är så bra att jag vill vara med i den!!

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Länkar

Arkiv

Chattruta

Hur mycket är klocksn?

Fråga mig nåt! :)


Ovido - Quiz & Flashcards