mandamiinach

Alla inlägg under juli 2012

Av Amanda och Nelly - 5 juli 2012 08:07

Vet att det varit dålig uppdatering. Men jag har varit på kollo varje dag från klockan 9 till 15 så det har varit jobbigt och jag har varit trött! MEn idag ska jag inte dit fören klockan är 15. JIPPI!!!!!!!!!! Någon mer som är på kollo vecka 27 (alltså den här veckan). Vet att några har en blogg från kollo.

Av Amanda och Nelly - 1 juli 2012 16:52

Här kommer två snälla tjejer på MSP!

Steffaniey                        Nabbe10

        

HAha!


Msp
Av Amanda och Nelly - 1 juli 2012 08:27

Louis Perspektiv


Dörren öppnas och där står ... tjejen!!!

-Ohh, förlåt, säger hon lite förvånat.

-Ehh, det gör inget, säger jag

-Okej, var är toan?, frågar hon.

-Där borta, säger jag och pekar på en dörr.

-Okej, tack.

-(:

-(:

Caatniss Perspektiv


Jag går till toan, när jag är klar så gick jag till ''vårat'' rum. Klockan är 9 på kvällen och Hugo och mamma har somnat.


Nästa dag


-Mamma, viskar Hugo i mörkret.

-Hugo, viskar jag tillbaks.

Jag byter till min One Piece som är grön och vit rutig, Hugo får sin Bamse One Piece.

Jag lyfter upp Hugo, sätter honom på sidan och går till TVn och något sättlyckas jag slå på den.

-Fan också, muttrar jag på svenska.


Jag är Elle för NewZNewZ och sänder direkt utanför One DIrections hus. En mystisk tjej har setts gå in i huset men hon har inte gått ut.

Har nån i bandet skaffat flickvän? Frågorna virvlar i huvudet, det ända vi kan göra är att vänta. Jag är Elle för NewZNewZ.


Vad är det för fel på dom egentligen.

-Är du ihop med Harry, frågar en röst och jag kollar bak och där står en blond kille.

-Nej, han är min ... , säger jag och avbryter mig snabbt.

-Han är din vadå?

-Inget.

-Okej?

-VAd heter du?

-Jag heter Niall, själv då?

-Jag är Caatniss men kalla mig Cat.

-Okej Cat.

-Haha, skrattar jag lite hest.

__________________________________________________________________________________

Hjälp! G mig ideér!!!!!!!!!!

Presentation


Hejhej!
Jag är en tjej på 10 år och älskar att blogga. Jag skriver noveller och bloggar om min vardag. 😍

Omröstning

tycker ni att den här bloggen är bra??!!
 Nej, den är dålig!!!
 Nja, den är inte bra och inte dålig!!
 Ja, den är super bra!!
 den är så bra att jag vill vara med i den!!

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Länkar

Arkiv

Chattruta

Hur mycket är klocksn?

Fråga mig nåt! :)


Ovido - Quiz & Flashcards